Reklamation

Ny reklamationers behandling hos Dyberg Larsen.

 

Pr. 1. juli starter vores nye håndtering omkring reklamationsbehandling. Vi ønsker at få reklamationerne retur til os, da vi gerne vil gennemgå produktet og evt.

udbedre fejlen. Information om fejlen giver vi videre til vores producent, så de kan rettet i produktionen. Lamper i glas, hvor selve glasset er smadret ved udpakning,

skal ikke retur. Her bliver det løst ved at vi sender nyt glas. Enten komplet eller den skærm som er smadret.

 

Hvorfor denne ændring:

Vi ønsker at registrere fejlen.

Miljø & Ansvarlighed – hvis fejlen kan udbedres, vil den blive solgt på næste lagersalg og give glæde for et andet menneske.

Ansvarlighed omkring vores produkter - vi ønsker ikke at smide noget ud, blot for at give et nyt.

Alle reklamationer sendes til  kundesupport@dyberglarsen.dk hvor de efterfølgende vil blive behandlet. 

DybergLarsen sender så vidt muligt en reservedel til at udbedre reklamationen, ellers ombyttes hele lampen hvis dette ikke kan lade sig gøre. DybergLarsen sender en returlabel til lampen som skal retur til os.

Skulle der være spørgsmål til ovennævnte er I meget velkommen til at kontakte os.