Reklamation

Reklamation:

Har du en reklamation, så send os en mail med følgende tekst i emnefeltet:

Indsæt ordrenummer, varenummer, model navn og følgende tekst: Reklamation

Vedhæft gerne et billede og skriv en beskrivelse af problemet i mailen, så vi kan hjælpe dig med at løse problemet hurtigst muligt.

Mail til info@dyberglarsen.dk

 

Vi ser frem til at hjælpe dig!

 

 

Vejledning til returforsendelse:

 

1. Pak din ordre:

Vi anbefaler, at du genbruger den pakning, ordren blev leveret i, for at beskytte lampen bedst muligt under returforsendelsen.

Alle produkter skal returneres i samme stand og i den originale emballage, som de blev modtaget i. Vær opmærksom på, at mærkater ikke må fjernes. Overholdes dette ikke, forbeholder vi os retten til at fratrække 30% af lampens pris ved refunderingen.

Hvis du vælger at returnere dit køb og har modtaget en gratis lampe som en del af vores tilbud, skal lampen også returneres, da den fulgte med på baggrund af dit køb. Hvis lampen ikke returneres, vil værdien af gaven blive modregnet beløbet du skal have retur.

 

2. Returlabel:

Kontakt os via instruktionerne ovenfor for at få et link til returlabel.

Returfragten koster 59 kr., som fratrækkes i det beløb, du får refunderet.

For at sikre, at produktets emballage forbliver intakt, bedes du venligst undlade at sætte retur-labelen direkte på produktets egen emballage. I stedet skal retur-labelen sættes på ydersiden af en separat kasse, som produktet ligger i under returforsendelsen. På den måde kan vi sikre, at produktet kommer frem i god stand.

Hvis dette ikke følges, forbeholder vi os retten til at fratrække 30% af lampens pris ved refunderingen.

 

3. Send din pakke:

Aflever pakken i en GLS pakkeshop.

 

4. Refundering:

Når vi har modtaget din pakke, vil din refundering blive behandlet inden for 5 hverdage.

Du kan læse mere om vores regler i vores handelsbetingelser.

 

Er du i tvivl eller har brug for hjælp kan du altid kontakte os via info@dyberglarsen.dk eller telefon på +45 88 77 27 27.

Trustpilot